پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

اینجا دفتر خط خطی های ذهن منه!
باید بنویسم تا بتونم به افکارم نظم بدم...تا بتونم از این سردرگی ها در بیام...

آخرین مطالب

سفینة النجاه

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

امروز روز میلاد امام حسینه...

و من تو این فکرم که آیا وقته تکوندن خونه دلم نرسیده؟!... تا کی این کشمکش باید ادامه پیدا کنه؟!... آیا وقتش نشده یه فکری به حال دلم بکنم؟!... کی می دونه چقدر دیگه فرصت دارم؟!...چقدر از عمرم مونده که بخوام این طوری هدرش بدم و امروز و فردا کنم...؟!

روز میلاده میوه دل حضرت زهرا...دست به دامن مادر خوبیها میشم...ازشون می خوام به حق فرزندشون، که مصباح الهدی و سفینة النجاة...دست من گناهکار رو هم بگیرن...آیا تو کشتی نجاتشون برای منه کمترین هم جا هست...؟!

بعدا نوشت:

بیابان هم که باشی... حسین آبادت می کند! مثل کربلا...




یکشنبه 10 اردیبهشت 1396
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
تبسم **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی