پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

اینجا دفتر خط خطی های ذهن منه!
باید بنویسم تا بتونم به افکارم نظم بدم...تا بتونم از این سردرگی ها در بیام...

آخرین مطالب

باید گذشتن از...

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

چرا گذشتن از احساس اینقدر سخته!

اینجاست که درجه آدمها مشخص میشه...

آدمهای بزرگ از چه ها گذشتن و من برای گذشتن از این احساس، هر چند پاک، هر چند مقدس...ولی احساسی که حقم نیست...اینقدررر بی تابم...

چه تعبیر خوبی کردی...بریدن سر عشق پاک...همچو ابراهیمی که حاضر شد، سر پسرش را عشقش را در برابر عشق بزرگتر ببرد!

امسال به استقبال عید قربان رفتم...خودمو آماده میکنم برای بریدن سر عشقم...

و چه کار سختیست این گذشتن...و من چقدر احساس ضعف می کنم...

مدام این شعر در ذهنم تکرار می شود...باید گذشتن از دنیا به آسانی...

یک سوال ذهنم را مشغول کرده...چه طور می شود که از دنیا به آسانی گذشت؟!

روح بزرگی باید داشته باشی که آسان بگذری! و برای داشتن روح بزرگ باید بگذری تا بزرگ شوی...

خدایا این بنده کوچک ضعیف و بی قرارت را تنها نذار...که هر آن بدون تو نابود خواهد شد!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۳
تبسم **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی