پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

اینجا دفتر خط خطی های ذهن منه!
باید بنویسم تا بتونم به افکارم نظم بدم...تا بتونم از این سردرگی ها در بیام...

آخرین مطالب

از من، به من مهربانتر...

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

خیلی سخته همیشه دور و برت شلوغ باشه و تو بین این همه آدم تنها باشی...انگار از همه بریدی...وقتی کسی نباشه که تورو بفهمه...وقتی نتونی دردتو به کسی بگی...وقتی لبت می خنده و دلت پر از غصه است...وقتی تنهایی و بی کسی رو با تمام وجودت حس می کنی...
دلت فقط به وقت سحر خوشه...!
اون وقته که می تونی بدون هیاهوی بیرون...بشینی و براش حرف بزنی...بگی و گریه کنی...اشک بریزی و دردتو بگی...
اونقدر بگی و بگی تا دست مهربونشو روی سرت احساس کنی...!
انگار بهت میگه آرووم باش...اینروزا هم می گذره...!
انگار میگه تو تنها  نیستی، خودم باهاتم...! 
میگه دردتو می فهمم...میگه تا منو داری غصه تنهایی نخور...!
میگه غصه چی رو می خوری؟! من حواسم به همه چی هست!  من عاشق بنده هامم...من جبّارم...نگران نباش جبران می کنم...به من اعتماد کن...!
تو بغلش گریه می کنی تا آرووم میشی...
انگار شارژت می کنه تا روز بعد...!
شارژ که شدی، روز که شروع شد می تونی عاشقی کنی...می تونی با دل پر دردت بخندی...می تونی محبت کنی حتی وقتی تلخ تلخی...!
می تونی بی دریغ دوست داشته باشی...چون وصل شدی به مهربون مهربونا...
چون خودش شارژت کرده...!



  تاریخ جمعه 5 خرداد 1396
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
تبسم **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی