پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

اینجا دفتر خط خطی های ذهن منه!
باید بنویسم تا بتونم به افکارم نظم بدم...تا بتونم از این سردرگی ها در بیام...

آخرین مطالب

آشوبم...آرامشم..تویی

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۲ ب.ظ

خدای مهربونم می دونم داری امتحانم می کنی...

می دونم رشد منو تو این قضیه مقرر کردی...

خدا جونم ممنون که منو می بینی...ممنون که این بنده گنهکارتو فراموش نکردی...

خدای مهربونم من صبر می کنم...می سوزم و با عشق تو می سازم...! فقط تنهام نذار خدا جونم...نذار کج برم...نذار انتخاب اشتباه کنم...نذار ازت دور شم...

خدای خوبم اگه عشق تو نباشه...اگه آغوش مهربونت نباشه...اگه نگاه محبت آمیزت نباشه...من دووم نمیارم...

خدا جونم خودت منو می شناسی...نقطه ضعفمو می دونی و داری امتحانم می کنی...اگه تنهام بذاری کم میارم...بخدا بدون تو نمیشه...نمی تونم...




شنبه 9 اردیبهشت 1396
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۰
تبسم **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی