پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

پایان پریشانی

اینجا پایان پریشانی من است...

اینجا دفتر خط خطی های ذهن منه!
باید بنویسم تا بتونم به افکارم نظم بدم...تا بتونم از این سردرگی ها در بیام...

آخرین مطالب

چرا وبلاگ؟!

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ
این روزها بازار وبلاگ نویسی به خاطر وفور شبکه های اجتماعی کساده...
وبلاگ های پرمخاطب و قشنگی سراغ دارم که مدتهاست به روز نشدن و مورد کم لطفی نویسندگانشون قرار گرفتند...( بماند که شبکه های اجتماعی چه بر سر ما میارن که اینقدر راحت مارو تحت کنترل می گیرند و به راحتی علایق و سلایق مارو تغییر می دن!)
اما هنوز هم به نظر من امن ترین جا برای نوشتن حرف دل در فضای مجازی، وبلاگه...
به نظرم اونایی که از بین این همه شبکه اجتماعی و کانال و پیج و و و هنوز از وبلاگ هاشون دل نکندند، آدمهای اصیل و با ثباتی هستند...!
تو وبلاگ میشه نوشت و به آرامش رسید به دور از دغدغه لایک و فالوور و چت و چشم و هم چشمی و  هزار جور بلای خانمان سوز دیگه...
البته که وبلاگ هم می تونه مشکلاتی داشته باشه...بلاخره هر چی باشه فضای مجازیه...
خلاصه این شد که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بسازم...
این جا می تونم حرف دلم رو بنویسم بدون هیچ گونه فیلتر و سانسوری...!
اینجا می نویسم برای پایان پریشانی...


 سه شنبه 5 اردیبهشت 1396
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۸
تبسم **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی